مصاحبه آرشیو خبر ها
امیدوارم یوونتوس برنده دیدار سوپرکاپ باشد

امیدوارم یوونتوس برنده دیدار سوپرکاپ باشد

آندره آ پیرلو که اولین حضور در ترکیب اولیه نیویورک اف سی را تجربه کرد ، برای یوونتوس در دیدار سوپرکاپ آرزوی موفقیت کرد.

شنبه آینده هم تیمی های سابق او در شانگهای برای به دست آوردن اولین جام این فصل رقابت خواهند کرد. این در حالی است که جورجو کیه لینی ، سامی خدیرا و آندره آ بارتزالی همگی مصدومند.

"امیدوارم که بتوانم بخش هایی از بازی را ببینم. این یک بازی با اهمیت است و بازیکنان باید در چین بازی کنند ، جایی که هوا بسیار گرم است . من امیدوارم که یوونتوس برنده این دیدار باشد."

آندره آ در بازی اخیر نیویورک با مونترئال ایمپکت که به شکست 3-2 تیم نیویورکی منجر شد در ترکیب اصلی حضور داشت.

"این بازی خوبی نبود ، ولی همچنان که من قبلا هم گفتم ، ساختن یک تیم زمانبر است و این اتفاقات اجتناب ناپذیر است. متاسفانه ما خیلی زود گل دریافت کردیم ، اما تلاش بسیاری انجام دادیم و قطعا به پیشرفت ادامه می دهیم."

"من کسی هستم که به مالکیت توپ علاقه دارم، ما به دنبال ارائه بهترین عملکرد هستیم ، اما از زمان زیادی نیست که در کنار هم قرار گرفته ایم ، پس به زمان نیاز داریم تا با یکدیگر هماهنگ شویم."

"ما باید روی دفاعمان کار کنیم ، چون دریافت نکردن گل بسیار اهمیت دارد. ما در بازی های گذشته 6 گل دریافت کرده ایم و این نشان می دهد که باید روی این مورد بیشتر کار کنیم."

"لیگ کشور آمریکا همانطور است که متصور بودم ، بازی در این لیگ سخت است ، مخصوصا اینکه این بازی ها در این گرما انجام شود. من امیدوارم که بتوانم از نظر فیزیکی شرایط بهتری نیز بیابم ، من صرف نظر از گرما احساس خوبی دارم. ما تنها ده روز است که تمرین می کنیم . اینکه من چند دقیقه بازی می کنم اهمیت ندارد ، مهم عملکرد من در همان دقایق بازی است."

"من اینجا هستم تا تجربیاتم را در اختیار دیگر بازیکنان بگذارم . مهم این است که همه ما اینجا به دنبال به موفقیت رساندن فوتبال در آمریکا هستیم."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: